I CAN'T SLEEP sooo GoodMorning to you :-)

Alltså varför måste människor snarka så högt ? Här ligger jag sömnlös och skriver på min HP tab o önskar jag kunde hitta ett par ÖRONPROPPAR kan  dom inte skapa en app som  tar bort  snarkandet?  Rent allvarligt sagt , känner ett par som varit gifta I mer änn 30 år och dom sover ju inte ens I samma säng pågrund uttav att maken snarkar så högt stackars kvinnan får aldrig nån sömn ,,, idag förstår jag hur hon känner sig :-) Men men alldeles för trött att gå upp o leta öronproppar så ska dra mig I 15 min till sen blir det upp och hoppa och laga frukost till maken och mammas lilla Solstråle  :-) 



min nya snygga värmeljushållare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0