EGO MÄNNISKOR har inget annat val måste få ut detta annars spricker jag !

Jag avskyr när människor I din omgivning kan vara så ego o bara tänka på Sig själva LYSSNA på Sig själva kan inte ens lyssna på vad andra har att säga NEJ för andras åsikter är inte ens väsentliga I dennas värld.
Måste ju vara jobbigt till slut för inte alla människor kan ha samma åsikt som du måste bli väldigt ensamt tillslut du borde ju lära dig att försöka lyssna det är värt det och respektera att andra behöver inte ha samma åsikt som DU.

Och att vara NEGATIV jamt och alltid tanka det varsta hos manniskor kan heller inte vara latt och det hjalper verkligen inte till din fordel eller nagon annan du maste ju kunna iallafall ge dom en chans? eller?
Jag tycker man ska ge en chans tills dom bevisar att dom inte fortjanar det, jag menar vi alla an ha fel eller hur?
Du kan missa vanner for livet pagrund uttav detta.. Tycker det ar sa synd om dig verkligen alltsa. Karlek till dig for det behover du mycket uttav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0