Åhh äntligen så är man hemma efter en trevlig shopping runda på stan

JO hade ju bestämt mig för en mini silver ballong klänning inför morgondagens utgång men men efter shopping rundan idag så vart jag helt kär I en vit blå randig kavaj med guld knappar och en midnattblå mini paljett kjol ,         genomskinliga  strump byxor och vit,grå,mörk grå ,svart  ögonskugga allt köptes på HM , Snart kommer Romina hit då blir tjejkväll med Gossip girl och så ska jag fixa hennes Naglar , och dessutom ska jag göra en ansikts-slipning med Nu Brilliance efter behandligen smörjer jag in med collagen kräm och självklart avslutas det med night repair från E L, och I morgon bitti blir det Airbrush Solbränna och innan utgången blir det Airbrush Makeup och locka Romina's hår...  

Ska ladda upp kort oxå snart på mina nya urläckra Ed Hardy XL stilettos Naglar :-):-)

men medans ni väntar får ni ett gammalt kort på mig det duger väl? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0