USA HERE I AM

Ar sa glad att vi antligen ar framme i USA, har inte haft na internet pa mobilen och har verkligen inte haft lust att ens sitta framfor datan tills nu nar jag brannde mig lite grann pa nasan i solen hahaha det ar 30 grader varmt ute varldens finaste tropiska varme ahhh sa skont.
Har redan varit och shoppat en ny mobil med web access sa nu jaklar ska det bloggas hihihi
ja forresten kommer att salja massor av nya snygga klader klackar aven nagellack& smycken etc pa tradera heter Mizz_Princezz dar
Hall ett oga ut for mina auktioner gar ganska snabbt sist var det 3 dagar och allt gick bort vilket jag vart valdigt forvanad over eftersom allt var beganant och anvandt LOL men nu saljer jag bara NYA grejjer sa kommer vara slutsalt med en gang och allt ar nya mode fran USA * typ sanna skor som kommer saljas *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0