Idag blir det nailz nailz nailz

Lovar att uppdatera ikväll med lite bilder på naglar jag gjort senaste tiden :-)


Nu snart kommer Izabelle jag ska brygga kaffee och vi ska fixa en påfyllning gele naglar :-)
Älskar Att vara kretiv med Izabelle för hon vet för det mesta redan på ett ungefär vad hon är ute efter och hon har så bra smak så allt blir så vackert på henne seriöst TITTA så vacker hon är!

Sen kommer söta goa Madde som oxå behöver en påfyllning Åhh idag blir en sånn rolig dag 2 bästa tjejer som jag alltid kan vara så kreativ med , fattas faktist bara Denice Vill du jätte gärna göra vit tiger design med is blå tiger ögon på henne hoppas jag hinner det innan jag åker snart på semester 12 dagar kvar yyyaaaaaahhhhhhhhhoooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0