NY Jeans Kjol/Shorts SA SNYGGA jag DOR

Kopte Vann dessa urlackra Kjol/short's pa Tradera sa sjukt snygga , sjalvklart var dom for sma men haller ju pa med Dieten sa snart jaklar kommer jag in i dom haha,
 
Japp jag har gatt ner yttligare 1 kilo thihih japp min man fick kopa en ny vag till mig , Nu jaklar ska jag ga ner yttligare 10 kilo borjat med min tranning och jag kanner mig sa halsosam och kanns faktist som huden blir tajtare och allting aker in pa natt satt! Inte som andra dieter som jag har hort dar dom bara Bantar och inte trannar och man gar ner valdigt mycket for snabbt kan ju Huden borja hanga och sen maste man typ operera bort huden URSC sager jag bara ,,, Nej nej inte med Eric Graham da gar allt tillbaka pa plats Tackar Gud att min man hitta han till mig * sa glad* Till och med min man har borjat tranna och han har redan borjat fa mag rutor och ser ut som varsta Huken Yummy :) Bara massa ++++++++
 
Snart kommer jag gora ett inlagg Bara om min Personliga trannare sa ni far oxa lara kanna honom super trevlig och han kan sin grej Hur DUKTIG som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0